Η πιο πρωτότυπη καμπάνια με πάνω από 4 εκατ. θεάσεις στο YouTube (Video)
Μία τουλάχιστον πρωτότυπη, αλλά όχι ιδιαίτερα καλαίσθητη καμπάνια για την ευαισθητοποίηση γύρω από τον καρκίνο του μαστού, ξεκίνησε μία ομάδα νεαρών Αμερικανών που φέρον το όνομα «Simple Pickup».
Οι τρεις ηθοποιοί που σημειώνουν μεγάλη επιτυχία στο YouTube με τα εξυπνακίστικα βίντεό τους για τον σωστότερο τρόπο με τον οποίο μπορεί να «ρίξει» κανείς ένα κορίτσι, έθεσαν σε εφαρμογή ένα ιδιαίτερο σχέδιο.
Αποφάσισαν να συγκεντρώσουν χρήματα για την ενίσχυση του Ινστιτούτου Ερευνών για τον Καρκίνο του Μαστού, λέγοντας σε κορίτσια που συναντούν στον δρόμο ότι θα προσφέρουν είκοσι δολάρια αν τους επιτρέψουν να…τοποθετήσουν το κεφάλι τους ανάμεσα στο στήθος τους.
Το λεγόμενο «motorboating», όπως λέγεται η παραπάνω κίνηση, βρήκε αποδέκτες, καθώς οι νεαροί κατόρθωσαν να πείσουν νεαρές γυναίκες να συμμετάσχουν στην ιδιότυπη καμπάνια τους.
Το τρίο κατάφερε να συγκεντρώσει 2.080 δολάρια, που σημαίνει ότι 104 κορίτσια είπαν «ναι» σε έναν παντελώς άγνωστο να βάλει το πρόσωπό του ανάμεσα στους μαστούς τους.
httpv://youtu.be/UF2kZqiROA4
Βέβαια, την ίδια στιγμή οι περισσότερες υποστήριξαν ότι δε μπορούσαν να αρνηθούν καθώς η κάμερα τις μαγνητοσκοπούσε και έπειτα ο λόγος πίσω από το «motorboating» ήταν…ιερός.
Το ολοκληρωμένο βίντεο αναρτήθηκε προ ολίγων ημερών και μέχρι στιγμής έχει συγκεντρώσει πάνω από 4 εκατ. θεάσεις, με πολλούς χρήστες να αναρωτιούνται πότε οι τρεις Αμερικανοί θα πραγματοποιήσουν καμπάνια για τον…καρκίνο του προστάτη.
Βέβαια, την ίδια στιγμή το Ινστιτούτο Ερευνών για τον Καρκίνο του Μαστού αρνήθηκε την προσφορά των νεαρών και απαίτησε να σταματήσουν να συνδέουν το έργο του ιδρύματος με τις δραστηριότητες τους.
protothema.gr