Τα trends που αγαπήσαμε και μισήσαμε το 2012
Όλα όσα ακούστηκαν, φορέθηκαν και φαγώθηκαν περισσότερο από ποτέ το 2012 συνοψίστηκαν στην παρακάτω λίστα. Ευπειθώς αναφέρουμε.
Στο σινεμά
+1: The Dark Knight Rises. Γιατί ελάχιστοι είναι αυτοί που δεν είδαν το τέλος της τριλογίας του Batman. Και ακόμα λιγότεροι αυτοί που δεν της έδωσαν μια θέση στις καλύτερες του 2012.
-1: Ακόμα κι αν είσαι φαν του Τwilight, ομολόγησε ότι με τόση προβολή της προσωπικής ζωής των Stewart – Pattinson, κατά τη διάρκεια της ταινίας σκεφτόσουν πιο πολύ τον Edward (aka Pattinson) ως κερατά, παρά ως λυκάνθρωπο.
Στο διάβασμα
+1: Το “Κορίτσι με το Τατουάζ”. Γιατί η ταινία (που ήρθε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2012) αμφισβητήθηκε από πολλούς, το βιβλίο όχι.
-1: Αν μένανε στις “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι”, δε θα μιλούσαμε και πολύ, μόδα είναι, θα περάσει. Αλλά τριλογία; Παραπάει.
Στη μουσική
+1: Το εξωφρενικά επιτυχημένο Gangnam Style ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο views στην ιστορία του youtube, ισχυρό επιχείρημα για να μας πείσει ότι, θέλουμε δε θέλουμε, ο Κορεάτης Psy ήταν το μουσικό φαινόμενο/trend της χρονιάς.
-1: Η μαζική υστερία με το σατανικό “Πουλάκι Τσίου” , που όσες φορές κι αν το πατήσει το τρακτέρ, με τρόπο μυστήριο παραμένει αθάνατο. Το ξέρω, μουσική δεν το λες, αλλά όφειλα να το βάλω.
Στην ΤV
+1: Τα τούρκικα. Γιάτι αν σκεφτείς τις μηδαμινές εγχώριες παραγωγές θα καταλάβαινες ότι δεν υπάρχει άλλο trend για τη θέση αυτή.
-1: Καλό το Μasterchef, το Κάτι Ψήνεται και το Chef στον Αέρα, αλλά όλη αυτή η εξάπλωση των εκπομπών μαγειρικής παραπάει.
Στο φαγητό
+1: Τα λαχταριστά cupcakes είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο: ναι μεν μόδα, αλλά για την ώρα μας αρέσει.
-1: Τα frozen yogurt. Γιατί ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια και, αν μη τι άλλο, μας αρέσει να βλέπουμε ποικιλία καταστημάτων στις γωνίες των δρόμων.
Στα social media
+1: ο κόσμος του Pinterest (στον οποίο προσφάτως μπήκε και το Cosmo) είναι γεμάτος από εκπλήξεις, και δεν έχει κουράσει. +1 γιατί οι περισσότερες είναι πιο ενδιαφέρουσες από ότι θα περιμέναμε.
-1: Tα άπειρα Hashtag κάτω από μια φωτογραφία στο Ιnstagram. Mα ποιος σού είπε ότι η μισοφαγωμένη μακαρονάδα σου είναι η #picoftheday;
Στις ατάκες (μέσα από τα social media)
+1: Το τρολ. Σαν έννοια, σαν λέξη, σαν εικόνα.
-1: Ατάκες του τύπου “Άσε μας κουκλίτσα μου, “Κλαίω”, “Dafuq”, “Keep Calm”… και δε συμμαζεύεται, ομολογουμένως μας κούρασαν.
Στο τρολάρισμα
+1: Το κουλούρι μάς τρολάρει, αλλά μας αρέσει. Εκεί θα διαβάσεις σε αποκλειστικότητα για την “Ελληνική εφημερίδα που είναι υπεύθυνη για την παρεξήγηση περί τέλους του κόσμου”. Τι άλλο θες;
-1: Το “κάνε like και δες πώς είναι η θεία του ανηψιού του μπατζανάκη σου”. Όχι άλλο κάρβουνο στην αρχική μας σελίδα στο facebook.
Στον χαβαλέ
+1: Η φωτογραφική μόδα horsemanning. Σουρεαλιστική, μακάβρια, αλλά, όπως και να την δεις, μια πρωτοτυπία την έχει.
-1: Το milking. Kάποιος, κάπου, (κάποτε) αδειάζει ένα μπουκάλι γάλα στο κεφάλι του και φωτογραφιζεται. ΝΟΤ.
Στα ψώνια
+1: Τα καταστήματα second hand: Η πιο έξυπνη, value for money αγορά σου φέτος ήταν δεύτερο χέρι; Γιατί όχι.
-1: Τα μεγάλα γυαλιά τύπου “nerd” αγοράστηκαν και φορέθηκαν κι από αυτούς που δεν είχαν ούτε έναν βαθμό μυωπίας.
Στον τρόπο ζωής και την ψυχολογία
+1: Η χρήση του ποδηλάτου. Γιατί η οικονομική κρίση μάς έκανε (έστω) ένα καλό.
-1: Η μερική (ή για κάποιους σχεδόν μόνιμη) γκρίνια στις βόλτες μας. Γιατί η οικονομική κρίση μάς έκανε (ακόμη) ένα κακό.
Στα ταξίδια
+1: Camping αντί ξενοδοχείων και επιστροφή στη φύση. Κουφονήσια, Ανάφη, Αγκίστρι: το 2012 είδαν τόσο κόσμο με τη σκηνή στην πλάτη, όσο τις προηγούμενες πέντε χρονιές μαζί.
-1: Τα ήσυχα, αγνά νησιά που μέχρι πρότινος ήταν καβατζωμένα από τους λίγους αλλά σταθερούς εραστές του camping, τώρα τα έμαθαν πολλοί. Και αυτό, φίλοι μου, δεν ήταν μέσα στο πρόγραμμα.