Ο Hirohiko Araki έκανε manga τη διαφημιστική καμπάνια της Gucci
Έναν πολύ ξεχωριστό τρόπο βρήκε η ιταλική εταιρεία ρούχων Gucci για να προωθήσει τη νέα της συλλογή Cruise Collection: Μια σειρά από φιγούρες manga που δημιούργησε ο φημισμένος Ιάπωνας κομίστας Hirohiko Araki σε συνεργασία με την καλλιτεχνική διευθύντρια του ομίλου Frida Giannini.
Αν και η Gucci είχε συνεργαστεί ξανά το Σεπτέμβριο του 2011 με τον Araki για την 90ή επέτειο από την ίδρυσή της, τα σκίτσα του καλλιτέχνη φιλοξενήθηκαν μόνο στο κατάστημα του Τόκιο. Αυτή τη φορά όμως η συνεργασία αφορά όλα τα καταστήματα της ιταλικής φίρμας διεθνώς.
Το αποτέλεσμα της συνεργασίας ήταν μια ιστορία με τίτλο “Jolyne, Fly High with Gucci”, στην οποία μια μαθήτρια κληρονομεί από τη μητέρα της ένα ενθύμιο από την προσωπική της συλλογή με αντικείμενα και ρούχα Gucci. Η μαθήτρια αναζητά την ταυτότητα του αντικειμένου και εμπλέκεται σε μια περιπέτεια μυστηρίου που ανατρέχει την ιστορία του οίκου με πολλές συμβολικές αναφορές.
Πηγή έμπνευσης του Araki αποτέλεσαν τα έντονα χρώματα στα σχέδια της νέας κολεξιόν που του έδειξε η Giannini, η οποία ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα και έσπευσε να δηλώσει: “Ο δυναμισμός των χαρακτήρων που σχεδιάστηκαν ξαφνιάζει τους περαστικούς και προσελκύει το ενδιαφέρον τους”. Αυτό ήταν και το ζητούμενο άλλωστε.
cosmo.gr
Αν σας άρεσε το άρθρο, κάντε “Like” στην σελίδα μας στo Facebook και θα
έχετε άμεση ενημέρωση για κάθε νέα μας δημοσίευση.